Saruhanlı’da 2026 yılının ilk hasatları bereketli başladı
Saruhanlı'nın Hacırahmanlı Mahallesi’nde üretici Okan Egeli’ye ait silajlık arpa tarlasında gerçekleştirilen hasat çalışmaları yüzleri güldürdü. Bölgedeki tarımsal faaliyetleri yerinde inceleyen yetkililer, sezonun verimli geçmesinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Konuya ilişkin açıklamada bulunan Saruhanlı İlçe Tarım ve Orman Müdürü Ali Tunçel, iklim şartlarının uygun seyretmesi ve üreticilerin bilinçli tarım uygulamaları sayesinde bu yıl verimin yüksek olduğunu belirtti. Tunçel, “2026 yılının ilk hasatlarına çok şükür bereketli bir şekilde başladık. Hacırahmanlı Mahallemizde üreticimiz Okan Egeli’ye ait silajlık arpa hasadını yerinde inceledik. Çiftçilerimizin emeğinin karşılığını alması bizleri mutlu ediyor. Tüm üreticilerimize bereketli ve kazançlı bir sezon diliyorum,” dedi.
Saruhanlı genelinde hasat sezonunun önümüzdeki günlerde yoğunlaşması beklenirken, yetkililer üreticilere tarımsal destek ve teknik bilgilendirme çalışmalarının sürdüğünü ifade etti.








